سخنرانی فوق العاده پیتر دینکلِج

سخنرانی فوق العاده پیتر دینکلِج بازگر سریال game of thrones
سخنرانی فوق العاده پیتر دینکلِجReviewed by گروه کپسول انرژی on Feb 25Rating: 5.0سخنرانی فوق العاده پیتر دینکلِج بازیگر سریال Game of thrones . احساس خود را بعد از دیدن این کلیپ انگیزشی با دوستان خود تقسیم کنیدسخنرانی فوق العاده و انگیزشی پیتر دیکنلِج بازیگر سریال game of thrones

سخنرانی فوق العاده پیتر دینکلِج بازیگر سریال game of thrones

سخنرانی فوق العاده پیتر دینکلِج بازیگر سریال Game of thrones .
احساس خود را بعد از دیدن این کلیپ انگیزشی با دوستان خود تقسیم کنید

 

“شب رو روشن کن”

پیتر دینکلِج، با تلاش بسیار و هنرنمایی کم نظیر، توانست خود را به رده های بالای هنر بازیگری رسانده و حتی جوایز رنگارنگی را به خاطر استعداد و هنرش دریافت کند. این کوتاه قامت بلند همت، هنر بازیگری را در خون خود دارد و با آن زندگی می کند. بازی اش آنچنان زیبا و هنرمندانه است که چشم همه را خیره کرده. دینکلج، صدای بسیار زیبایی نیز دارد که در نقش آفرینی به او کمک فراوانی می کند. همین صدای خوب موجب شده تا به عنوان صداپیشه نیز فعالیت داشته باشد.

امروز کسی پیتر دینکلِج ۱۳۵ سانتی را به چشم یک کوتاه قامت نمی بیند، بلکه او را بازیگری می دانند توانا که قابلیت بازی در هر نقشی را دارد. دینکلج ۴۷ ساله در یکی از شهرهای کوچک نیوجرسی به دنیا آمد و با تمام محدودیت ها و تحقیرهایی که روبرو بود توانست با تلاش زیاد و همتی بالا در رشته نمایش فارغ التحصیل شود. وی با سختکوشی و سرسختی توانست برای خود نقشی در فیلم «زندگی در فراموشی» به دست آورد.

هنرنمایی پیتر دینکلِج در این فیلم، منتقدان را به تحسین وا داشت. «مرا گناهکار بدان» و «مردان اکس: روزهای گذشته آینده» از دیگر فیلم هایی است که وی در آنها ایفای نقش کرده است. هر چند دینکلج چندین سال بود که به عنوان بازیگر فعالیت می کرد، اما اکثر مخاطبان او را با مجموعه پرطرفدار «بازی تاج و تخت» شناخته و به استعدادش پی بردند. دینکلج در نقش تیریون لنیستر فرزند کوتاه قامت یک لرد، در میان گردن کشان و شمشیر زنان تنومند خودنمایی کرد.

برخی از به اصطلاح بازیگران، سر و صورت و اندام خود را به دست جراحان زیبایی می دهند تا در قبال دریافت دستمزدی سنگین، چهره های شان را تغییر داده تا به زعم خودشان موجه جلوه کنند. پیتر دینکلج، نه صورت خود را به دست جراحان زیبایی سپرد و نه از تلاش دست برداشت و دلسرد شد. او راه موفقیت را در تلاش و سخت کوشی دید و ثمره زحمات خود را نیز مشاهده کرد. این کوتاه قامت بلند همت، به همه آنانی که به هر طریق دارای نقص در بدن شان هستند فهماند که با وجود نقص عضو یا کوتاهی قامت هم می توان موفق بود، به شرط آنکه فعل خواستن را خوب صرف کنند و ناامیدی به خود راه ندهند. پیتر دینکلج در عالم سینما اسطوره نیست، اما استثنایی است فراموش ناشدنی و قابل احترام که نام و هنرش همواره در خاطر سینماگران و سینما دوستان باقی خواهد ماند.

ما بر این باوریم که تجربه افراد در حوزه های مختلف کاری، میتواند چراغ راهی برای راه اندازی و ورود به آن حرفه باشد. ما با استفاده از آموزش های نوین این تجربیات را در اختیار شما میگذاریم. ما برای کمک و انرژی دادن به جامعه ایرانی آمده ایم و معتقدیم موفقیت ایران به موفقیت تک تک اعضای جامعه وابسته است.
ما اینجاییم تا به مردم میهن عزیزمان فرهنگ صحیح موفقیت را یاد بدهیم .

کلیپ های زیر شدیدا توصیه میشه .
۱. کلیپ انگیزشی “چرا زمین میخوریم؟”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *