رهایی از ترس هایی که مانع موفقیت شماست

در این مقاله برای رهایی از ترسهایی که مانع موفقیت شماست 5 راهکار ارائه میدهیم که شما را به یک شوالیه شجاع تبدیل میکند.
رهایی از ترس هایی که مانع موفقیت شماستReviewed by گروه کپسول انرژی on Sep 26Rating: 4.5 در این مقاله برای رهایی از ترس هایی که مانع موفقیت شماست 5 راهکار ارائه میدهیم که شما را به یک شوالیه شجاع تبدیل میکند.تصور کنید شما دچار یک تحول فکری میشوید به فکر استعفا از کار فعلیتان هستید و برای راه اندازی کسب و کار شخصی خود و شکوفایی استعدادهایتان، رویاها و اهدافی دارید تا بتوانید زندگی خود را به مرحله بالاتری ببرید. اما...چیزی بسیار قوی در اعماق وجودتان شما را به عقب میراند، بله ترس. شما از شکست خوردن میترسید، شما به اندازه ی کافی به ایده ی کسب و کار خود باور ندارید! اینکه کار روزمره ی خود را فراموش کنید و شرکت میلیاردی خود را بسازید بنظر یک ایده ی غیرممکن میاید! خب چگونه بر این ترسی که مانع موفقیت شماست غلبه کنید؟ در ادامه با پنج راه کار ما، همراه باشید:

رهایی از ترس هایی که مانع موفقیت شماست


در این مقاله برای رهایی از ترس هایی که مانع موفقیت شماست ۵ راهکار ارائه میدهیم که شما را به یک شوالیه شجاع تبدیل میکند.

تلاش نکردن به دلیل ترس تنها شکستی ست که شما از آن چیزی یاد نخواهید گرفت”

 

آیا تا به حال ایده خارق العاده ای داشته اید که هرگز به مرحله عمل نرسیده باشد؟

آیا گاهی حس میکنید که شانس موفقیت خود را دست کم گرفته اید؟

آیا معمولا دیگران ایده های شما را تحسین میکنند اما شما هرگز شانس کسب درامد از طریق آن ها را نداشته اید؟

تصور کنید شما دچار یک تحول فکری میشوید به فکر استعفا از کار فعلیتان هستید و برای راه اندازی کسب و کار شخصی خود  و شکوفایی استعدادهایتان، رویاها و اهدافی دارید تا بتوانید زندگی خود را به مرحله بالاتری ببرید.

اما…چیزی بسیار قوی در اعماق وجودتان شما را به عقب میراند، بله ترس. شما از شکست خوردن میترسید، شما به اندازه ی کافی به ایده ی کسب و کار خود باور ندارید! اینکه کار روزمره ی خود را فراموش کنید و شرکت میلیاردی خود را بسازید بنظر یک ایده ی غیرممکن میاید! خب چگونه بر این ترسی که مانع موفقیت شماست غلبه کنید؟ در ادامه با پنج راه کار برای رهایی از ترس هایی که مانع موفقیت شماست با ما همراه باشید:

 

۱.با ترس خود رو به رو شوید

در این مقاله برای رهایی از ترسهایی که مانع موفقیت شماست 5 راهکار ارائه میدهیم که شما را به یک شوالیه شجاع تبدیل میکند.

 

تاسیس یک کسب و کار سرشار از چالش ها، مشکلات و بی اعتمادی ها است.  بر اساس گفته ی “لری پیج” موسس شرکت گوگل، شما ممکن است لحظاتی گیج شوید یا حتی بترسید! ترس شکست از انجام دادن کار جدید، که خب کاملا طبیعی ست! برای اینکه بتوانید ادامه دهید، باید بر آن غلبه کنید.

به بیان دیگر باید با ترس هایتان رو به رو شوید این به این معنیست که با خود رو راست باشید و بپذیرید که شما ترسیده –اید، قدم بعدی شناخت نقاط قوت و ضعفتان است. ضعف هایتان را از بین ببرید و نقاط قوت خود را قدرت ببخشید.در کپسول صوتی شهامت دبی فورد دلیل  اصلی ترس هایمان ریشه یابی شده است.

به یاد داشته باشید که راز موفقیت در این است که در کمترین زمان ممکن از چالش ها رد شوید و در تله ی به تعویق انداختن کارها گیر نکنید. پس  اولین راهکار برای رهایی از ترس هایی که مانع موفقیت شماست این است که با ترس هایتان روبه رو شوید.

 

۲.شروع به کار کنید

(درو هوستون)
“اگر رویایی دارید میتوانید تمام عمر خود را صرف یادگیری، برنامه ریزی و آمادگی خود کنید. اما کاری که باید انجام دهید این است که فقط شروع کنید”

بله همه ی ما رویاها، ایده ها و هدف هایی داریم، ولی عده ی کمی از ما از یک ایده یک واقعیت میسازیم. چرا؟ خیلی ساده ست! چون ما شروع به کار نمیکنیم.

ورزشکار تازه کاری در تله ی شک گیر می افتد: آیا کفش های ورزشی ارزانش برای پیروزی در رقابت کافی خواهد بود؟

نویسنده ی تازه کار در تله ی شک گیر میکند: او راجع به هسته داستان و شخصیت های کتابش به بن بست رسیده است؟

کسی که آرزو دارد به کارآفرینی موفق تبدیل شود هم، در تله ی ناامیدی برای انجام کار هایش گیر می افتد. او بجای پیشرفت و جلو رفتن درجا میزند و مدام همکاران, سرمایه گزاران و اوضاع نابسامان اقتصادی را بهانه میکند.

چیزی که همه ی این گروه افراد در آن مشترک هستند چیست؟ آن ها هرگز شروع به کار نمیکنند. بله! آن ها در تله ی تعویق انداختن کار که- خود نوعی دیگر از ترس است- گیر کرده اند.

تبدیل شدن به یک کارآفرین موفق یعنی داشتنِ جسارتِ بسته بندی کردنِ ایده یِ دیوانه وار خود در یک محصول! و عرضه کردن آن برای همه، و در یک کلام, موفقیت! پس برای رهایی از ترس هایی که مانع موفقیت شماست به جای بهانه و منفی بافی شروع به کار کنید.

 

۳.سخت کار کردن

“وقتی جایی کمبود استعداد دارم با سخت کارکردن آن را جبران میکنم. این رمز موفقیت من هست”

گای کاوازاکی

شکست در اصل محصول فرعی ترس، به تعویق انداختن و راکد بودن است، و موفقیت هم نتیجه ی سخت کار کردن!

ما از بیل گیتس، استیو جابز و زاکربرگ آموخته ایم که برای تبدیل شدن به یک کار آفرین موفق باید تا میتوانید سخت کار کنید. به جای دیر سر کار رفتن شما سحرخیز خواهید بود! برنامه ی فردا را امروز خواهید ریخت تا وقت اضافی برای چالش ها و موفق شدن در آن ها داشته باشید .

شما باید با پشتکار و طولانی کار کنید تا کسب و کار موفق خود را داشته باشید. برای رهایی از ترس هایی که مانع موفقیت شماست باید به خودتان و کارهایتان ایمان داشته باشید و برای رسیدن به اهدافتان سخت کار کنید.
برای رهایی از ترس هایی که مانع موفقیت شماست ترس هایتان را خوب بشناسید، اهدافتان را بیابید و از همه مهمتر شروع کنید.

 

۴.با کیفیت کار کنید

” کار شما قرار است بخش بزرگی از زندگی شما باشد و تنها راه راضی بودن به معنای واقعی این  است که کاری انجام دهید که واقعاً باور دارید عالی ست”

استیو جابز

ممکن است در میانه راه، ترس سراغتان بیاید و شما را از وسط نصف کند. زمانی که شما کار های راحت تر را بر تلاش کردن و پیروز شدن در چالش های واقعی ترجیح دهید دقیقا همانجاست که شکست را پذیرفته اید و دیگر پیشرفت نخواهید کرد.

اما “راحتی” رویای شما را بر زمین میکوبد زیرا شما نمیتوانید با انجام کارهای آسان با ارزش شوید و مطمئنآ کار بی ارزش دوام نمی آورد. چیزی که دوام می آورد کار با کیفیت است که تنها راه دستیابی به آن یادگیری و تمرین منسجم و به چالش کشیدن خود است.

کار آفرین موفق سم راونس توصیه میکند که از همان لحظه که تصمیم گرفتید کسب و کار خودتان را راه اندازی کنید, شروع کنید به مطالعه در زمینه تخصصی خود و تا جایی که امکان دارد به عمق دانش آن کسب و کار دست پیدا کنید. یادتان باشد شما باید به یک دانشمند در کسب و کار خود تبدیل شوید.

درست است کار با کیفیت آسان بدست نمی آید، اما با به کار بردن وقت، انرژی و منابع برای تولید کار عالی باعث به وجود آمدن تغییرات بزرگی در زندگیتان میشوید.

این امر باعث ثابت شدن تعهد شما و کسب احترام و سرعت بخشیدن به حرفه ی شما میشود, و از همه مهم تر ! فقط با کار با کیفیت است که میتوانید باعث افزایش کیفیت و ارزش زندگی مشتریان خود شوید. در فصل فروش کپسول صوتی قطار سرعت به سوی کارآفرینی دارن هاردی موشکافانه به این اصل پرداخته شده است

۵.هرگز تسلیم نشوید
در این مقاله برای رهایی از ترسهایی که مانع موفقیت شماست 5 راهکار ارائه میدهیم که شما را به یک شوالیه شجاع تبدیل میکند.

 

بله، اولش بسیار دلهره آور است. از کار روزمره ی خود بیرون می آیید و شروع به ساختن کسب و کار خود میکنید که زیاد راجع بهش مطمئن نیستید.  شما با جسارت کسب و کار خود را پایه گذاری میکنید و تا یک یا دو ماه هیچ فروش یا بازخوردی مشاهده نمیکنید. دنیای غیر قابل اعتمادی بنظر میرسد. برای همین است که فقط چند کار آفرین در دنیا موفق میشوند. بقیه بسیار زودتر تسلیم شده اند و از بین رفته اند.کلیپ انگیزشی هیچ چیز غیرممکن نیست را حتما مشاهده کنید.

اگر میخواهید بر ترس خود غلبه کنید بر پی ریزی کسب و کار خود تمرکز کرده و همه ماجرا را برای خود تا جایی که ممکن است لذت بخش کنید. این روش کار آفرینان موفق است.
پس برای رهایی از ترس هایی که مانع موفقیت شماست، باید ترس های خود را قبول کنید، شروع به کار کنید، سخت کار کنید، کیفیت را اولویت اول قرار دهید و هرگز تسلیم نشوید.


 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *